- fysioXpert Zeist heeft geen wachtlijst. U kunt binnen drie dagen bij ons terecht voor uw eerste afspraak.
- Wanneer u voor het eerst bij fysioXpert Zeist onder behandeling komt, dient u zich te legitimeren.
- Als de behandelend fysiotherapeut tijdens de intake vaststelt dat er geen indicatie voor fysiotherapie is, dan is het mogelijk dat wij u adviseren om een afspraak bij uw huisarts te maken.
- De eerste afspraak gebruikt de fysiotherapeut om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van uw klachten. Dit gebeurt door middel van het stellen van vragen en een lichamelijk onderzoek. Hierna stelt de fysiotherapeut samen met u een behandelplan op.
- Het kan voor het behandelproces belangrijk zijn dat behandelend fysiotherapeut, met instemming van u, aanvullende informatie kan opvragen bij uw huisarts.
- Er wordt gehandeld conform de Wet op de Geneeskundige Behandelovereenkomst (WGBO).
- Betalingsvoorwaarden
De declaratie fysiotherapie wordt rechtstreeks aan uw zorgverzekeraar gestuurd. Indien blijkt dat u niet of onvoldoende verzekerd bent voor fysiotherapie, worden de nota’s naar u toegestuurd. - Medisch Fit Abonnementen kunnen per maand worden stop gezet.
- Verhindering
Via ons emailadres info@fysioxpertzeist.nl kunt u 7 dagen per week, 24 uur per dag uw afspraak annuleren. Indien u 24 uur van te voren uw afspraak afzegt, wordt de gereserveerde tijd niet in rekening gebracht. - Klachtenregeling
Wanneer u niet tevreden bent over de praktijk of over een van de medewerkers, kunt u uw ongenoegen uiten of een klacht indienen. U kunt dit direct met de betrokken fysiotherapeut bespreken of u kunt de de eigenaren hierover aanspreken. Wanneer u volgens de officiële weg een klacht in wilt dienen, gaat dit volgens de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector. U kunt uw klacht tevens indienen via de beroepsorganisatie voor fysiotherapeuten, het KNGF. KNGF klachten regeling.